Przejdź do treści
Strona główna » Blog » STRONA INTERNETOWA – JAKIE SĄ DOBRE CECHY STRONY WWW?

STRONA INTERNETOWA – JAKIE SĄ DOBRE CECHY STRONY WWW?

    Prawdopodobnie przynajmniej raz w życiu każdy z nas zastanawiał się, jakie cechy powinna posiadać nasza strona internetowa, aby była poprawna. Jedna sprawa jest jasna – jeżeli prowadzimy nasz biznes i podpisujemy się pod nim naszym nazwiskiem, zależy nam, aby każdy detal w naszej firmie był dopracowany. Z myślą właśnie o Was, przygotowaliśmy ten wpis, który określi jasno – jakie są dobre cechy strony internetowej i na co trzeba zwracać uwagę.

    1. HOSTING

    Prędkość ładowania strony, to podstawa w dzisiejszych czasach. Postawmy się we własnej skórze, czy lubimy, jak strona internetowa ładuje się wolno? Proste, że nie! Wolne ładowanie strony wpływa negatywnie na pozycjonowanie strony internetowej, ponieważ algorytm Google nie może odnaleźć zbyt wolno ładujących się stron internetowych.

    2.BEZPIECZEŃSTWO

    Jeżeli planujesz sprzedawać poprzez sklep internetowy lub po prostu zwiększyć bezpieczeństwo przy interakcji z klientem na stronie internetowej zadbaj o podstawowe funkcje na swojej stronie www.
    -Certyfikat ssl, który szyfruje wiadomości pomiędzy Tobą, a Twoimi klientami, (nr. karty kredytowej, pesel).
    -Polityka prywatności i regulamin. Często można napotkać strony bez tak podstawowych informacji, które są obowiązkowe na serwisach www – nie zapomnij o nich!

    3.NIEPOTRZEBNE FUNKCJE

    Dość rzadko, ale jeszcze możemy natrafić na strony internetowe, gdzie możemy odnaleźć: muzyka w tle, gry, czy animacje wyskakujące z każdej strony. Takie działania spowalniają działanie strony i uwierz mi, nie wzbudzają zaufania ani zainteresowania.

    4.INFORMACJE

    Przy promowaniu strony internetowej, nie zapomnij o odpowiednich i rzetelnych treściach, z których przyszły odbiorca dowie się w zachęcający sposób najpotrzebniejszych rzeczy. W zależności do branży dostosuj treść do swojego klienta. Jeżeli prowadzisz restauracje, musisz postawić się na miejscu klienta i pomyśleć, jakie informacje chcesz znaleźć. W tym przypadku będzie: menu, galeria, kontakt, godziny otwarcia, wizja restauracji.

    5.RESPONSYWNOŚĆ

    Ponad połowa społeczeństwa korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Nie pozwól, aby Twoja strona internetowa nie wczytywała się poprawnie na smartfonach czy tabletach. Twoim zadaniem będzie zapewnienie dopasowania się ekranu strony internetowej do wielkości urządzenia – pozwoli Tobie takie działanie na zyskanie kolejnych odwiedzających, którzy nie wyjdą po kilku sekundach.

    6.SZATA GRAFICZNA

    Warto zadać sobie pytanie, do jakiego odbiorcy będziemy kierować naszą stronę internetową. Zależnie od branży musimy dopasować, czy strona internetowa będzie do klienta związanego ze sportem, czy to ma być strona www np. banku. Od wielu czynników uzależniony jest kolor strony, rozmieszczenie treści i jej długość.

    PODSUMOWUJĄC

    Jak widać powyżej, stworzenie dobrej strony internetowej, która będzie posiadać dobre cechy, niesie za sobą szereg wyborów i decyzji. Nie pozwól więc, aby twoja strona internetowa wpłynęła na to, aby Twój biznes był z czasem nierentowny i nie przynosił nowych klientów przez internet. Pamiętaj, pierwsze wrażenie w biznesie jest najważniejsze.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *