Przejdź do treści
Strona główna » Blog » BŁĘDY NA STRONIE INTERNETOWEJ, KTÓRYCH UNIKAĆ (PORADNIK)

BŁĘDY NA STRONIE INTERNETOWEJ, KTÓRYCH UNIKAĆ (PORADNIK)

    Dotarcie potencjalnego klienta do Twojej strony internetowej, to dopiero połowa sukcesu. Teraz należy zrobić pierwsze (najważniejsze) wrażenie, aby klient, dobrze postrzegł firmę i chciał współpracować właśnie z Tobą! Specjalnie z tej okazji – przygotowaliśmy listę błędów, których każda firma posiadająca stronę internetową powinna się wystrzegać.

    1.Strona internetowa niedostosowana do urządzeń mobilnych.

    Klient pojawia się na stronie internetowej za pomocą smartfona. Jedyne co może zauważyć, to połowa uciętego tekstu. Niestety w takim przypadku prawdopodobnie przyszły nabywca waszych usług wyjdzie i znajdzie stronę internetową konkurencji. Musimy pamiętać, aby strona internetowa była responsywna i dostosowana do wszelkich urządzeń mobilnych.

    2.Zbyt dużo tekstu na stronie internetowej.

    Tekst na stronie internetowej jest naprawdę potrzebny, ponieważ bardzo wspiera pozycjonowanie naszej witryny. Ale jak mawia stare przysłowie  „co za dużo to nie zdrowo”. Zbyt duża ilość tekstu zniechęci przyszłego klienta. Ludzie są w ciągłym pośpiechu! Same konkrety w tekście poprosimy.

    3.Złe linkowanie wewnętrzne.

    Często zdarza się nam napotkać takie strony internetowe, gdzie klikając w zakładkę ”oferta” wyskakuje błąd lub przekierowuje do całkiem niezwiązanej z ofertą zakładki. Jest to jeden z największych grzechów stron internetowych. Przyszły klient chce mieć wszystkie informacje podane na tacy i na pewno nie będzie na siłę poszukiwał informacji, które powinny być łatwe do odnalezienia.

    4.Optymalizacja strony internetowej.

    Brak optymalizacja, równa się dłuższe ładowanie strony. Przywykliśmy już do szybkiego internetu i do jeszcze szybszego ładowania strony w mgnieniu oka. Powolne ładowanie treści działania zniechęcająco na odbiorców naszej strony internetowej.

    5.Przestarzały wygląd strony internetowy.

    Posiadając stronę internetową, musimy dbać o trendy i pamiętać, że wszystko idzie do przodu. Tak jak w modzie, trzeba wiedzieć, co się nosi, tak samo w projektowaniu stron internetowych. Nie możemy posiadać przestarzałego wizerunku witryny, ponieważ wzbudzimy podejrzenia, że strona nie była aktualizowana długi czas, a oferta prawdopodobnie jest już nieaktualna.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.