Przejdź do treści
Strona główna » Blog » WIZYTÓWKA FIRMY GOOGLE – CO DAJE, JAK ZAŁOŻYĆ?

WIZYTÓWKA FIRMY GOOGLE – CO DAJE, JAK ZAŁOŻYĆ?

    Twojej firmy nie można znaleźć w Google Maps, a wizytówka nie istnieje? Pierwsza myśl-nie istniejesz. Jeżeli chcesz zacząć z wynikami działać w internecie, jedną z pierwszych czynności powinno zostać założenie konta w Google.

    Dla dużej liczby osób wizytówka Google Maps gwarantuje zdobycie sporej liczby klientów. Według nas wizytówka Google jest niezbędna, kiedy działamy lokalnie i duże grono odbiorców odwiedza naszą siedzibę. Sklepy, restauracje, fryzjerzy, salony, mechanicy.

    Wyszukiwarka Google działa w ten sposób, że jeśli dany użytkownik wpiszę „serwis samochodowy”, to pojawią mu się najbliższe serwisy według jego lokalizacji. Takie działania z pewnością pomagają biznesowi. Do wizytówki często jest podpięty numer telefonu, który umożliwia w szybki sposób skontaktowanie się z przedsiębiorstwem.

    Powyżej przedstawiamy, jak wygląda wizytówka naszej Agencji Interaktywnej Wise Progress. W łatwy sposób nasz przyszły klient może: trafić do naszego biura, uzyskać numer telefonu, czy znaleźć stronę internetową, na której dowie się jeszcze więcej na temat świadczonych przez nas usług.

    Jak założyć wizytówkę w Google?

    1.Dodanie firmy do wizytówki Google.

    Na samym początku, jeśli chcesz posiadać wizytówkę Google, musisz mieć konto Google, za pomocą którego możesz mieć dostęp do takich usług: Gmail, Google Analytics, Google Search Console. Po spełenieniu tego warunku przejdź do tego linku TUTAJ i kliknij-zarządzaj.

    2.Kreator wizytówki.

    Zostaniesz przeniesiony do kreatora wizytówki. Będziesz musiał podać pełną nazwę swojej firmy.

    3.Kolejny etap.

    W kolejnym etapie obowiązkowo musimy podać informacje czy firma posiada fizyczny adres siedziby. Jeśli odpowiedź zostanie wybrana jako TAK – będziemy musieli podać adres siedziby (kod pocztowy, ulice, adres). Kolejne pytania, jakie zada nam Google to m.in.:

    -czy obsługujemy klientów poza naszym miastem,
    -jaki jest nasz obszar działania.
    -w jakim regionie mieści się nasza firma.

    4.Kategoria działalności

    Kolejnym podpunktem do wyboru będzie kategoria naszej działalności np. Agencja Interaktywna, Agencja Marketingowa, Agencja SEO, etc.

    5.Dane kontaktowe.

    W kolejnym kroku podajemy numer telefonu bezpośredni do kontaktu z naszą firmą oraz podanie adresu strony internetowej jeżeli posiadamy.

    6. Weryfikacja

    Finalnym krokiem pozostaje finalizacja wizytówki Google, która odbywa się poprzez wpisanie kodu PIN. On przychodzi do nas około po 15 dniach w formie listu. Przez czas oczekiwania na list, możemy wprowadzać zmiany i edytować naszą wizytówkę.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *