Przejdź do treści
Strona główna » Blog » CZY BLOG WSPIERA POZYCJONOWANIE?

CZY BLOG WSPIERA POZYCJONOWANIE?

    Organiczne wyszukiwanie w wyszukiwarce Google na podstawie statystyk, to jedno z najbardziej wartościowych źródeł ruchu. Zasada jest banalnie prosta, im wyżej strona internetowa jest w wynikach wyszukiwania, tym więcej masz wyświetleń strony. Banalnie brzmi, ale czy naprawdę tak prosto to osiągnąć? Niestety nie!

    Proces pozycjonowania jest bardzo złożony – jednym z działań, które pozwolą być wyżej w wynikach wyszukiwania, jest prowadzenie firmowego bloga na swojej stronie internetowej.

    Należy pamiętać o podstawowym aspekcie, aby blog pozytywnie wpłynął na finalny efekt – artykuły muszą być dobrze zoptymalizowane, poniżej przedstawiamy, o czym należy pamiętać.

    SŁOWA KLUCZ

    To dzięki nim, mogą odnaleźć Cię Twoi potencjalni odbiorcy. Należy to bardzo dobrze przeanalizować, ponieważ kluczowe słowa nie mogą być w żaden sposób poupychane, tylko naturalnie użyte i nie może ich być zbyt dużo.

    UNIKALNOŚĆ

    Napisany tekst powinien być przyjazny dla odbiorców. Bardzo dużym błędem jest kopiowanie tekstu z innych witryn (powielanie treści w internecie wpływa negatywnie na pozycjonowanie witryny). Sam artykuł musi być unikalny, czym mniej treści na dany temat, tym większy współczynnik wejścia na Twoją witrynę.

    METATAG i DESCRIPTION

    Bardzo ważne jest, aby poprawnie nazwać tytuł oraz opis witryny. Ten zabieg pośrednio wpłynie na ranking w wyszukiwarce na wyszukiwaną daną frazę. Dobrze przygotowany tytuł i opis witryny przełoży się na bardzo dobrą klikalność artykułu.

    LINKOWANIE

    Warto pamiętać, aby linkować treści wewnętrzne w treści. Jest to bardzo ważny czynnik rankingowy Google oraz wpłynie na fakt, że inne artykuły zostaną w ten sposób odwiedzone przez Twojego nowego odbiorcę.

    PODSUMOWUJĄC

    Warto skupić się na pisaniu bloga firmowego z kilku bardzo prostych przyczyn. Generujemy sobie dodatkowy ruch, który może zapewnić nam extra sprzedaż. Drugą kwestią jest fakt, że ludzie cenią specjalistów. Warto udowodnić komuś swoją wiedzę, na pewno w ten sposób można zwiększyć zaufanie. Sama aktualizacja bloga pokazuje też potencjalnego odbiorcy, że nasza firma cały czas żyje i jest na bieżąco odświeżana – jest to bardzo dobry prognostyk przy podjęciu przyszłej współpracy.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *